Min älskade dotter. LÖÖÖVE YAAA

Cha Cha!

Jag har verkligen världens sötaste och finaste unge! Jag bara älskar henne och hon bara älskar mig. Jag vågar inte tänka på hur det skulle vara om jag hade fått en son. Jag skulle kanske känna lite skam om det vore så. Då skulle ju han bli en man om några år och då skulle......nej! Men som sagt, nu har jag en dotter och då är det inte värt att tänka på otrevligheter.

Haha! Såhär går det när min lilla flicka vill använda datorn. Hon kommer bli en lika bra bloggerska som jag! Det här är en teckning på mig när jag var sjuk i helgen tror jag.


Kommentarer
Postat av: Sadaf

oh vilken söt målning :) och fin blogg

2009-10-19 @ 12:31:38
URL: http://sjoljungfru.blogg.se/
Postat av: Sadaf

Jag tror du missuppfattade mig jag tycker precis som du män har för mycket att säga till om detta livet men jag menade söt målning din dotter har gjort

2009-10-19 @ 12:41:54
URL: http://sjoljungfru.blogg.se/
Postat av: Annelie

Så om du hade fått en kille så hade du adopterat bort honom?

..eh..

Jaha..bra då vet vi.

2009-10-19 @ 12:59:44
Postat av: Anonym

Vill du också shoppa GRATIS på t.ex Nelly, Gina Tricot eller H&M?

Gör som jag och bli medlem på Gratisbio

som är en helt GRATIS sida!

Där får du poäng som du sen växlar in mot

presentkort eller biobiljetter!



Du får poäng för allt;

x Logga in

x Skriv gästboksinlägg

x Skaffa vänner

x Blogga

x Var med i tävlingar

x Svara på frågor

x Spela spel

x Shoppa

x m.m!



Du behöver bara 200 poäng

för att få ett presentkort,

och blir du medlem genom min länk:

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=209988

får du 75 poäng!!

Bra va?

Det funkar, jag lovar! :)



2009-10-19 @ 13:04:59
Postat av: Veronika

Hej sötaste Hilda! Du verkar vara en helt underbar människa! STOR STARK & STOLT! Älskar sättet du framställer männen och dess svagheter! Skulle gärna läsa fler inlägg om just detta problem! Vi kvinnor bör göra allt som står i vår makt för att stoppa männens dominans i samhället! Stå på dig!

2009-10-19 @ 19:01:30
Postat av: Anonym

haha, jag har kollat igenom din blogg nu och såg karikatyren på dig DU SER UT SOM EN JÄVLA TRANSA INTE KONSTIGT ATT DU ÄR FEMINIST!!!!!!!!!

2009-10-19 @ 19:13:55
Postat av: Erika

Ta inte åt dig av alla hårda ord Hilda! Vi älskar både dig och din dotter! Men hur fungerar det med henne? Har hon någon far?

2009-10-19 @ 20:43:46
Postat av: Anonym

du måste ha denna blogg för enbart uppmärksamhet, känns som hela bloggen är ett stort skämt bara.

O om du nu är äkta hur fan kom då din dotter till

världen??

ja eftersom du hatar män , så måste de vara omöjligt att du knullat fram din dotter.

2009-10-19 @ 22:13:36
URL: http://zophiaslife.blogg.se/
Postat av: Fellan

Stå på dig gumman, låt inte småflickor som Zophia förstöra för dig, de förstår inget. Sov gott och kram Lin från mig!!

2009-10-19 @ 22:33:22
URL: http://gungaas.blogg.se/
Postat av: Lisette

Hejsan:)

jag har en outlet där jag säljer massa saker allt från skor och kläder till accessoarer, ta gärna en titt :) Sen är det bara att skriva en kommentar så pratar vi om hur vi ska fixa de :)



Direkt sidan till outleten: Http://lisettee.blogg.se/outlet



Kram lisette

2009-10-20 @ 17:30:13
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: BeUniqeUF - Egendesignade linnen

Hejsan! Vill du köpa ett unikt linne, för ett jätte bra pris?



Ett linne som bara ett fåtal kommer bära upp, just du har chansen till de!



Höra av dig isf!

Mvh BeUniqeUF

2009-10-21 @ 15:53:47
URL: http://beuniqeuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0