Tillbaka från mentalen...

Hej på er alla läsare!

Igår kväll kom jag tillbaka från mentalsjukhuset. Anledningen till att jag var där var helt enkelt för att jag bröt ihop lite när jag inte fick vara med i årets Blog Awards.

Läkarna sa att jag borde lägga bloggkarriären på is ett par år men jag kände att jag inte kan svika er läsare så därför har jag bestämt mig för att fortsätta.

Jaja, fick iaf plötsligt PSYKBRYT när jag var och shoppade i Sturegallerian igår och började slå på någon stackars man sen kommer jag inte ihåg så mycket förrän det kom ambulanspersonal och satte på mig en tvångströja osv. Jaja, nu är jag iaf tillbaka med lite lugnande tabletter och tillsagd att vila.



Kram på er

/Hilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

psyco

2009-10-19 @ 13:47:56
Postat av: Ola

Stackars plutten! Hoppas du mår bättre snart! Tycker du var stark under omständigheterna!

Ha det bra!

/OLA

2009-10-19 @ 19:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0