Tråkigt med missförstånd... :(

Hej på er alla läsare!


Jag kommenterade lite bloggar som tillhör "elit-bloggarna" igår och tyvärr har jag fått lite tråkig respons från er läsare som verkade missförstå mig.

Jag skrev i mina kommentarer att många av dem "var otränade" och "smala som små pommes frites". Folk verkar på något sätt ha trott att jag meade att de skulle banta men egentligen menade jag att de skulle bygga på sig lite muskler.


Jämförelse kommer här så att ni dumhuvuden också kan förstå.





Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker att det är stor skillnad på Anna som är vältränad och deffad och på Kissie som dricker sina chailattes och går ner i vikt. ANNA TRÄNAR OCH KISSIE BANTAR PUCKON!



Hälsningar

Hilda(som tränar)

Kommentarer
Postat av: Simone

Sv: Jag tror du missförstog. Jag ville visa mina läsare vadfan detta var frågan om. Du har ingen aning om hur jag ser ut kroppsling utan kläder, du vet inte vad jag äter, tränar med eller lever efter. Du är ett troll "internet troll" och sådana orkar jag inte med, det är rät uttjatat med sådana i bloggvärlden. Jag menar, kolla din statistik själv. Så jag tänker blockera ditt IP - att du mår dåligt över dig själv behöver du inte spy ut över en stark tjej, som ja - Kissie, uppenbart!

2009-10-15 @ 10:30:59
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0