Utvikning - Helt rätt!

Cha cha!!!

Läste nyss att Marge Simpson har vikt ut sig i en tidning och då kom jag på att det är något jag själv alltid har velat göra!

Tänk att vara förevigad på ett snyggt och sensuellt foto i en av världens bästa tidningar. Typ Moore eller Slitz tänker jag på då. FHM tycker jag inte riktigt om. De spelar lite för mycket på tjejernas sexualitet. Nä m,en ett stilfullt tryck i en bra tidning vill jag ha.

Stilfullt omslag:




Ha det gött!

/Hilda, framtida omslagsflicka

Kommentarer
Postat av: Emilie

varför vika ut sig i en tidning när du hatar män ?

2009-10-15 @ 12:06:51
URL: http://missfrogy.blogspot.com
Postat av: Anonym

Amen to that

2009-10-15 @ 13:09:18
Postat av: Hilda Smed

Se logiken!



För att jag tycker att de tar fina bilder som jag kan vara stolt över och vias för mina barn och barnbarn när de växer upp



/Hilda

2009-10-15 @ 13:09:48
URL: http://tvameterhilda.blogg.se/
Postat av: Benita

Herre gud

2009-10-15 @ 14:59:27
URL: http://benii.blogg.se/
Postat av: Natascha

sluta sno mina bilder

2009-10-15 @ 16:08:42
Postat av: Anonym

Hur tänker du egentligen? du säger att det är fel att mannen styr världen vi lever i. Men du kan tänka dig att vika ut dig som ett objekt i en herrtidning? hmmmm??

2009-10-16 @ 00:50:46
Postat av: Anonym

HALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ där,jag kika precis in på din blogg, tittat i fem min och de är är en av de mest cp:iga bloggarna ja någonsin sett! du säger att du vill vara självständig,hatar män och allt sånt, vistt kan hållla med dig till vistt del: att männnen har stor kntroll över samhället men med ditt sätt å tänka så blir de ju bara vätte: att du vill vika ut dig och allt sånt, mannen kommer få ennu mer makt över dig för att du verkligen ingen självrespekt! att du visar det mest privata av din kropp för tusentals män som sen kommer runka till de bilderna! de kommer tro att du gör vad som helst för att göra ddem lyckliga...vad som helst! Jag är an en tjej på 15 och har mer vett i skallen än vad du har! du är en lättare version av en hora pga av att mannen vill bara ha en sak,inget mer och är beredd att göra/betala (betala för tidningen tex) för att få det! du borde fan skämmas för helvete!

2009-10-16 @ 21:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0